Sprawdzenie stanu sprawy


W celu uzyskania dostępu do stanu załatwianych spraw (elektronicznych lub "papierowych") należy przy składaniu wniosku poprosić o wygenerowanie tzw. potwierdzenia przyjęcia pisma, na którym umieszczony zostanie m.in. internetowy klucz dostępu.
Następnie należy skorzystać z usług Platformy e-Usług Publicznych SEKAP, która umożliwia wykorzystanie klucza i sprawdzenie przez Internet stanu przyjmowanych spraw. Aby przejść do procesu rejestracji - kliknij tutaj .

Krok pierwszy to rejestracja:

  1. załóż nowe konto
  2. zapoznaj się z treścią regulaminu a następnie zaakceptuj go
  3. wypełnij swoje dane kontaktowe
  4. wymyśl indywidualną nazwę użytkownika i hasło

Po zakończeniu procedury rejestracji i podaniu adresu e-mail, otrzymamy informację zwrotną z kodem aktywacyjnym. Po otrzymaniu potwierdzenia utworzenia elektronicznej skrzynki PeUP SEKAP, na podane konto e-mail możemy się zalogować i od tej pory sprawdzać stan sprawy lub załatwiać sprawy tylko elektronicznie.


Krok drugi

. Po zalogowaniu należy wpisać otrzymany wcześniej internetowy klucz dostępu. Serwis umożliwia dostęp do następujących informacji związanych ze sprawą:

- sygnatura sprawy
- dane osoby prowadzącej naszą sprawę
- data rozpoczęcia/zakończenia

*Uwaga! Każda sprawa ma swój odrębny "internetowy klucz dostępu"

Informacja wytworzona przez:
Jakub Mentel
email: informatyk@gminakoszarawa.com tel.:33 863 94 07
, w dniu:  17‑10‑2012 12:11:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jakub Mentel
email: informatyk@gminakoszarawa.com tel.:33 863 94 07
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑10‑2012 12:25:20
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive