Sprawdzenie stanu sprawy
W celu uzyskania dostępu do stanu załatwianych spraw (elektronicznych lub "papierowych") należy przy składaniu wniosku poprosić o wygenerowanie tzw. potwierdzenia przyjęcia pisma, na którym umieszczony zostanie m.in. internetowy klucz dostępu.
Następnie należy skorzystać z usług Platformy e-Usług Publicznych SEKAP, która umożliwia wykorzystanie klucza i sprawdzenie przez Internet stanu przyjmowanych spraw. Aby przejść do procesu rejestracji - kliknij tutaj .
Krok pierwszy to rejestracja:
- załóż nowe konto
- zapoznaj się z treścią regulaminu a następnie zaakceptuj go
- wypełnij swoje dane kontaktowe
- wymyśl indywidualną nazwę użytkownika i hasło
Po zakończeniu procedury rejestracji i podaniu adresu e-mail, otrzymamy informację zwrotną z kodem aktywacyjnym. Po otrzymaniu potwierdzenia utworzenia elektronicznej skrzynki PeUP SEKAP, na podane konto e-mail możemy się zalogować i od tej pory sprawdzać stan sprawy lub załatwiać sprawy tylko elektronicznie.
Krok drugi
. Po zalogowaniu należy wpisać otrzymany wcześniej internetowy klucz dostępu. Serwis umożliwia dostęp do następujących informacji związanych ze sprawą:
- sygnatura sprawy
- dane osoby prowadzącej naszą sprawę
- data rozpoczęcia/zakończenia
*Uwaga! Każda sprawa ma swój odrębny "internetowy klucz dostępu"
email: informatyk@gminakoszarawa.com tel.:33 863 94 07 , w dniu: 17‑10‑2012 12:11:00
email: informatyk@gminakoszarawa.com tel.:33 863 94 07 , w dniu: 17‑10‑2012 12:11:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|